#

maanantai 18. toukokuuta 2015

Meikki, joka ei ollut yhtään mun juttu


Päätin huvikseni kokeilla Sensaisti-Marin tekemää Kim Kardashian-meikkiä, ja pakko sanoa että eih.
Monille tummanpuhuva silmämeikki sopii upeasti, mutta minä en ole niitä ihmisiä. Olen aina vältellyt mustaa, tummanharmaata ja tummia ruskeita meikissäni, ja nyt muistan taas miksi. Vaikka tekisin mitä, ei se vaan oo mun juttu. 

Nimittäin, musta Kim Kardashian-meikki :


VS


Oma tuttu ja turvallinen meikkini. Vaaleaa ripsirajasta kulmaluulle, hohtavaa liikkuvalle luomelle ja mattaiset banaanivarjostukset. Ajattelin pitkään, ettei mulla ole mitään tiettyä meikkaustyyliä, mutta taitaa se sittenkin olla aika selkeä: jos teen oman meikkini, on se aina yllämainittu vain värien vaihtuessa.



Kim Kardashian-lookkiin taas käytin tähän hommaan ainoaa ja oikeata Loracin Pro-palettia, josta löytyy pigmenttisin musta ikinä. Ripsirajasta kulmaluulle levitin kullanhohtoista Lt.Brozea, luomivakoon Sablea ja Taupea, alaluomelle ja ripsirajaan ihan vaan simppelisti Blackia. Sisärajaukset vielä mustalla, huulille nudea Maybellinen huulilakkaa, ja valmista.





Varjostin kasvojani aika rajulla kädellä, ja no. Pidän ehkä omasta hieman pyöreämmästä kasvojeni mallista enemmän, näytän kovin tuimalta näin teräväpiirteisenä :D



Sellainen hieman epäonnistunut meikkikokeilu tällä kertaa, mutta tiedänpähän taas jatkossa pysytellä siellä omalla tutulla ja turvallisella alueellani. 

2 kommenttia:

  1. onko liian henkilökohtainen kysymys, että mikä on sun unelma-ammatti? :) uskon että sopisit varmasti toosi hyvin maskeeraajaksi tai kosmetologiksi, nää sun meikit on nii kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun unelma-ammatti olis oikeastaan juristi :) meikkaushommista tykkään harrastuksena ja voisin joskus haluta käydä jonkin alan koulutuksen, mutta en oikeastaan haluaisi olla ammatiltani täysipäiväinen meikkaaja :D Meikkailut ja kosmetiikan kanssa leikkiminen on mukavan rentoa vastapainoa arjelle, etten haluaisi tehdä siitä työtä :) kosmetologin hommat taas ei olis mun juttu, en tykkäisi sörkkiä jonkun ihomatoja tai varpaankynsiä :DD

      Poista

Jätä kommenttisi